استایل جرالد لتو

جرد لتو بازیگر ،کارگردان، خواننده ،ترانه سرا و نوازنده گروه راک ترتی سکندز تو مارس (۵ ثانیه تا سیاره مشتری) است. او پیش از آنکه به مطالعهٔ رشتهٔ هنر بپردازد به عنوان یک مدل بازیگر شناخته می‌شد. از جوایز مهم او در عرصه بازیگری می‌توان به اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اشاره کرد. جرد لتو، طی چندین سال فعالیت خود در عرصه ی هنر ، تبدیل به یک نماد بزرگ شده است. موفقیت او در زمینه های مختلف هنری باعث شده تا همیشه یکی از تیترهای خبری محبوب رسانه ها باشد. به عنوان خواننده ی گروه، این جرد است که در مرکز توجه همگانی قرار می گیرد، به همین دلیل باید برای تاثیرگذاری بیشتر بداند که چطور و چگونه لباسی بپوشد.

جرالد لتوجرد استایل مخصوص خود را دارد، استایلی که گاهاً سوژه ی تفریح کاربران شبکه های اجتماعی است؛ اما خاص بودن او اغلب اوقات تحسین منتقدان دنیای مد را می انگیزد.

جرد در انتخاب لباس های خود مانند موسیقی اش، بی پرواست. نمی گذارد تا سنش او را در انتخاب لباس هایش محدود کند. رنگ ها را خوب می شناسد و بارها نشان داده است که از زیر پا گذاشتن هنجارها ترسی ندارد.

بی قانون بودن دنیای فشن چیزی است که او را جذاب می کند.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: