عکسهای هفته های مد بهار تابستان ۲۰۱۸

هفته مد های 2018

هفته های مد ۲۰۱۸ در  چهار شهر بزرگ فشن جهان یعنی پاریس ، نیویورک ، لندن و میلان برگزار شدند و مثل هر سال ترند و کلیت فشن سال را مشخص کردند. در این سال راه راه‌های عمودی (Vertical stripes) چاپی جایگاه خاصی داشتند. پارچه‌هایی با راه راه‌های عمودی پرطرفدار شده بود و این طرح پارچه در اکثر لباس‌ها کاربرد داشت. این ترند در عین سادگی دارای ویژگی‌های منحصربه فرد بود و توانایی آن را داشت تا مدلها را قدبلندتر و کشیده تر نشان دهد.

استفاده کم ولی دقیق از رنگهای نئونی و فانتزی هم در هفته مد های ۲۰۱۸ بسیار مشهود بوده است. استفاده از این رنگها به لوکهای ارائه شده جسارت خاصی میداد که دیدنی بودند.

المان بعدی سرتا پا جین پوشیدن بود. ترندی که برندهایی مانند شانل (chanel)، فندی (Fendi) و دیور (Dior) با سرهمی جین یا ست دو تکه بلوز و شلوار یا دامن جین روی آن کار کرده بودند. همچنین کرگ گرین (Craig Green) در هفته مد بهار و تابستان ۲۰۱۸ لندن، جین‌های Mid-wash با پارچه‌های سبک و بافت ظریف‌تر را برای استایل مردان به نمایش گذاشت.

استفاده از لوگوها هم بسیار پررنگ بود. لوگوهای جلب توجه کننده از گوچی (Gucci) تا لویی ویتون (Louis Vuitton) لوگوهای درشت را روی انواع لباس زنانه گذاشتند تا طرح‌های LOGOMANIA یکی از چشم‌گیرترین بخش‌های هفته مد های بهار و تابستان ۲۰۱۸ بود. در استایل های مردانه هم طرحهای گرافیکی متنوعی استفاده شده بود.

در لباس‌های مردانه یا زنانه هفته مد های بهار و تابستان ۲۰۱۸ بازتابی از صورتی روی همه لباس‌ها وجود داشت. از صورتی پاستلی تا سایه روشن‌های تیره‌تر این رنگ که در طراحی های برندهای بزرگی مثل فندی (Fendi)، تام فورد (Tom Ford)، والنتینو (Valentino) و الکساندر مک کویین (Alexander McQueen) حضور داشتند.

 

 

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: