ترند های مشترک هفته مد۲۰۱۹

۵ ترند مشترک در هفته های مد۲۰۱۹ :

ترند اول :

آستین های اغراق آمیز در هفته مد لندن هرچه بزرگ تر، بهتر. به نظر می رسه. این عقیده طراحان لباس در طراحی آستین بود. آستین های بزرگ مختلفی در این هفته از مد لندن به چشم می خورد. در واقع آستین این لباس ها به گونه ای بود که توجه همگان را به خود جلب می کرد.

ترند دوم :

رنگ قرمز لباس در هفته مد لندن در ران وی نیویورک رنگ نارنجی بسیار به چشم می خورد و در این ران وی نیز رنگی مشابه آن یعنی رنگ قرمز بسیار دیده شد. از رنگ های مناسب پاییز ۲۰۱۹ میشه به نارنجی و قرمز اشاره کرد. رنگ هایی گرم که سرمای پاییز را خنثی کند.

ترند سوم :

کیف های سایز بزرگ در هفته مد لندن ،پیشبینی نمی شه که کیف های سایز کوچک از مد بیفتند اما به نظر می رسد کیف های سایز بالا جای خود را در کمد شما پیدا می کنه. در این ران وی برند های زیادی از ترند کیف های سایز بزرگ در مد لندن استفاده کردن.

ترند چهارم :

لباس های براق در هفته مد لندن رنگ هایی مانند نقره و طلایی در انواع مختلفشان، بر روی ران وی ظاهر شدند. لباس های براق در مد لندن و پر زرق و برق نیز در این ران وی به چشم می خوره که برندهای مختلفی برای مناسب های رسمی و مجالس خاص طراحی کرده بود.

ترند پنجم :

استایل بریتانیایی در هفته مد لندن به نظر می رسد طراحان زمان طراحی، استایل بریتانیایی در مد لندن را در ذهن خود نگه داشته. لباس های زیادی در این ران وی، استایلی ساده و بریتانیایی داشت. این امر ناشی از احترامی است که بریتانیایی ها به سنت های خودشون دارند. با این حال این لباس ها توجه حاضران را به خود جلب کرد.

 

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: