هفته مد لندن۲۰۲۱

اکثر برند ها مجموعه های خود را از طریق یک فیلم دیجیتال ارائه کردند، در حالی که برندهای دیگر مانند Burberry مجموعه خود را از طریق یک جریان زنده دیجیتال معرفی کردند. علیرغم فرمت تغییر یافته هفته مد لندن، با ترکیبی از طراحان مانند مولی گودارد، ویوین وستوود، ریچارد مالون و سیمون روخا که به صورت دیجیتالی و فیزیکی به این رویداد می پرداختند، این هفته ممکن است ابتکاری ترین هفته مد باشد.

بربری 

مدیر خلاق برند Burberry، ریکاردو تیشی، در این مجموعه احساسات خود را از قرنطینه در قالب عشق پری‌دریایی و کوسه به نمایش گذاشته است. در لباس های این مجموعه تیشی، ترکیبی از برش‌های کلاسیک و استایل‌های خیابانی استفاده شده‌اند، که در رنگ‌های بژ کلاسیک این برند و طیفی از رنگ های آبی و نارنجی طراحی شده است.

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام جایگاه ویژه‌ای در فضای مد برای لباس‌های کار ایجاد کرده است. بکهام درباره انتشار کالکشن بهار سال ۲۰۲۱ اینگونه گفت:

“محدودیت ها می توانند باعث آزادی شوند… ما کارهایمان را از راه دور و با غریزه انجام دادیم. از خود پرسیدم چه چیزی تغییر کرده است؟ ما می خواهیم چه کسی باشیم؟” “پاسخ: به نظر می‌رسد جواب این سوال همچنان در قطعات راحت و متناسب یافت می شود.”

کریستوفر کین

کریستوفر کین برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ می‌خواست “سادگی و کاهش تولید” را در مجموعه‌اش داشته باشد. کین همیشه نقطه روشنی در تقویم لندن است، او طراحی است که موفق می‌شود شادی را به مجموعه ها تزریق کند. این شور و نشاط، حتی در این دوران بحران کرونا هم به وسیله طراح به ظهور رسیده بود.

اردم

به نظر می‌رسد قهرمانان عاشقانه اردم مورالی اوغلو  از دنیای یک رمان قرن هجدهم خارج شده‌اند. او مجموعه زیبای بهار ۲۰۲۱ خود را در Epping Forest در خارج از لندن در یک خیابان پر از درختان بلوط و توس، به عنوان استیج کت واک، به مخاطب نشان داد. لباس مجلسی زنانه راسته، آستین پف دار، پارچه های سبک با طرح‌های چاپی گلدار از مدل‌های این مجموعه اردم بود.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: