هفته مد مردان ۲۰۱۸

در لباس هیولای فرانکشتاین در پرادا، تا کت خرسی معروف(teddy bear) در رالف لورن, سرتاسر ایستگاه متروی میلان رو گرفته.

۱.پرادا

فیلم های ترسناک و هیولای فرانکشتاین در قلب محصولات جدید پرادا ظاهر شده اند.شروع برنامه با یک کت و شلوار مشکی راه راه شروع میشه که زیرش هیچی نپوشیده و این باعث شده گردنبند نقره قلبی که چفت گردن هست به خوبی دیده بشود وکفش جلو باز نیز با این ست هماهنگ شد. طرح بافتنی رنگی با خز دست ساز با رنگ متضاد در قسمت سرشانه، به هیولای فرانکشتاین معروف شده. دو کمر بند بسته شده و بلوز داخل شلوار است. کمربند به طور رسمی مد سال بعد پرادا است.

۲.مارنی

چاپ های پلنگی بی شمار در هفته مد میلان دیده شده,اما بهترین سبک گرانج در اینجا وجود دارد.طراح این لباس, یک شلوار مخمل کبریتی گشاد و کت چرم با رنگ شاد را هماهنگ کرد.

۳.فندی

کارل لاگرفیلد یکی از اصلی ترین اعضای فندی به مدت ۵۰ سال است. یکی از تاثیرگزاران مجموعه سیلویا ونتورینی فندی است. از جمله کت پف دار و چاپ های نوارچسبی که برگرفته از یکی از نامه های او به سیلویا است و از طرح های اولیه فشن و عکس های آرشیوی از خود اوست. یکی از اولین چیرهایی که در اینجا ظاهر شد کیف های نمادین معروف به کیف های باگتی فندی که برای مردان دوباره طراحی شد. یکی دیگر از پدیده های این دوره کیف کمری نایلونی با همراهی کیسه های مخصوص برند ژاپنی پورتر بود. از دوخت های دیگر این برند لباس مخصوص خود کارل که با لباس های ورزشی ترکیب شده بود است.

۴.ورساچه

دوناتلا ورساچه واژه شهامت را به عنوان کلمه کلیدی مرد مدرن انتخاب کرد. چاپ های زنجیری از آرشیو های ورساچه به روی لباس ها و تی شرت ها و به صورت بند های ژاکت ها آمد. یک کت چاپ پلنگی که توسط یک مدل معروف که موهای خود را به رنگ کت در آورده یود, پوشیده شد که بیشترین پوشش خبری را گرفت. یک همکاری و جاپ محدود با فورد که روس چند سری لباس و شلوار صورت گرفت, الهام گرفته از اولین خرید خودرو مخاطبین است.

۵.رالف لورن

سبک زندگی سوارکاری در مرکز مجموعه ارغوانی رالف لورن،ساعت های رکاب شکلی برند رالف لورن,که الهام بخش بسیاری یراق آلات روی محصولات جدید است، یراق روی اورکت, سگگ کمربند است.و البته همچنین کت نمادین خرسی, تصویرو پرتره اصلی آقای لورن با شلوار چسبان سواری در مجله تون اند کانتری است.  کت خرسی به عنوان یک ترند کلیدی در میلان ظاهر شد. رالف لورن خط تولیدش را با یک ورژن تولید کننده عروسک خرسی teddy bear در آلمان شروع کرد.

۶.زگنا استیج

این برند در ایستگاه مرکزی میلان قرار داشت. تم لباس این برند بر پای کمد لباس شهری معاصر قرار گرفت. مدل ها از روی راه پله های سنگی به سمت قسمت  وسیع بلیط درر فت و آمد بودند. کت پفی که به عنوان یکی از پدیده های این فصل میلان بود. اما  لباس های مخصوص کار به شکل سنتی طراحی نشده بود: سوزندوزی تصاویر مسافران کاری روی سوشرت ها و کت های پلنگی. یک چهارم مجموعه ی جدید از جنس پارچه پشم, کشمیر, و نایلونی بود که از موجودی قبلی انبار که بازیابی شده و قابل بازیابی است, استفاده شده.

۷.سانی

لوریس مسیا و سیمون ریزو, از طراحان این برند, توضیح دادند که مجموعه جدید خیلی از ترند ها ی فصل دور است. سانی اسمی است که در مکالمه های پیش از شو زمزمه خواهد شد. حتی اگر بمب خبری نشه به خاطر شال گردن های سایز یزرگ و لباس های اورسایز و کاربردشان زمزمه هایی شکل خواهد گرفت. این مجموعه تعریفی از گذر زندگی از کالج به دانشگاه است.

۸.Bally

شیرجه ای عمیق به بایگانیBally به معنای بازگشت به ریشه های سوئیسی در موضوع کوهنوردی است. همچنین از یک سری محصولاتی پاییز وزمستان ۲۰۱۹ رونمایی کرد که, در سال ۱۹۱۴ شکل های چاپی اورست روی سوشرت نصب, و لوگو قطب روی کلاه و کاپشن قرار داشت.  رنگ های جیغ نقش اصلی رو ایفا می کردند. به لباس اسکس های دهه ۸۰ و ۹۰ فکر کنید.ژاکت چرمی اسکی, بلوز چهارخانه یاسی, گرمکن سبک چرمی, با همراهی چکمه های کوه.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: