هفته مد میلان پاییز۲۰۱۹

لباس های فاخر میلان در پاییز ۲۰۱۹ تمایلات سیاسی و زیبایی شناسی بر روی ران وی پاییز ۲۰۱۹ میلان تاثیر گذاشت انگار این طراحی ها از نگرانی های سیاسی تا نگرانی های زیست محیطی را نشان میده. در واقع این لباس ها تصویری از خشم و اعتراض مردم را نشان میده. گاهی نیز بیانگر سرکوبیه که در شرایط خاص سیاسی انجام شده.

کت در پاییز میلان این استایل از خانم پلوسی الهام گرفته شد طراحان کت هایی برای خانم ها ارائه دادند که منحصر به فرد و گشاد بود و با پارچه هایی ظریف و ابریشمی اجرا شد. بعضی از طراحان نیز به این طراحی ها، استایل پانک را افزوده بودند و آزادی کت را بیش از اندازه زیاد کرد. با این حال کت گشاد یکی از ترند های پاییز ۲۰۱۹ بود.

لباس های پوشیده مد میلان در پاییز ۲۰۱۹

در هفته مد میلان در پاییز ۲۰۱۹ بسیاری از طراحان بر این باور بودن که با نگاه به گذشته می توان تصویری از آینده داشت. آنها با الهام گیری از موزه های تاریخی، منابع بایگانی و … لباس هایی طراحی کردن که بازتابی از گذشته را با مدرنیته ترکیب شده بود.

کیف پاییزی در مد میلان طراحان هفته مد میلان در پاییز ۲۰۱۹

کیف های این فصل را به گونه ای طراحی کردند که به صورت کمربند یا گردنبند استفاده شود. طراحی این مدل از کیف ها واقعا خلاقانه است اما هنوز راجع به راحتی و کاربردی بودن این کیف ها، سوالاتی مطرح است.

کمربند در مد پاییزی میلان

کمربند های پاییز ۲۰۱۹ میلان کمی عجیب هستند. این کمر بند ها عرض زیادی دارند و واقعا محدوده کمر شما را می بندند. به علاوه این کمربند ها تا حدودی لباس آسیای شرقی را یادآور می شوند.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: