هفته مد بهار و تابستان نیویورک ۲۰۱۷ و اتفاقات آن

هفته مد نیویورک بهار و تابستان 2017

در هفته مد نیویورک سال ۲۰۱۷ هم به روال هرساله بهترین برندها و طراحها نمایشهایی فوق العاده زیبا را روی صحنه بردند. در ادامه مطلب به بررسی تعدادی از این مجموعه ها خواهیم پرداخت.

کارولینا هررا کارولینا هررا طرح ونزوئلایی ساکن نیویورک امسال در مجموعه بهار و تابستان ۲۰۱۷ خود به دنبال ترکیب استایل اسپرت و کلاسیک بود مانند استفاده از پارچه های راه راه و چهارخانه و جین در لباس های با فرم خانمانه و جذاب و سیلوئت خاص و در فرم های کلاسیک که جذابیت بصری پرقدرتی داشتند. پارچه های متالیک طرح دار، گلدار، توری، کشباف، استفاده از کمربند، گره در یقه و آستین لباس ها، شانه های بزرگ و حجیم و یقه های جدید در لباس های این مجموعه نظر بسیاری را به خود جلب کردند. وی مجموعه ای مینیمال و خلاقانه را به هفته مد نیویورک آورده بود.

 

السکاندر وانگ الکساندر وانگ طرح جوان تایوانی امسال مجموعه استایل خیابانی را به تماشاگران نمایش داد. در این مجموعه جواهرات براق کلاسیک به تعداد زیاد به چشم میخورد. لباس هایی با تکه دوزی چرم و قطعات فلزی تزئین شده و یا از جنس توری، پارچه های طرح دار راه راه و چهارخانه نامنظم و عریض، به رنگ های سیاه و سفید و صورتی چرک،  کت و دامن، کت ها و ژاکت های اورسایز، سوئیشرت و یقه اسکی، لباس های خزدار، کیف های کوچک، کفش اسپورت، دامن های کوتاه و  طرح برگ های پاییزی روی لباس ها و بسیاری عناصر متفاوت دیگر هم این طراحی های زیبا را ساخته بودند.

اسکار دلا رنتا برند اسکار دلا رنتا امسال مجموعه خود را با نمایش لباس های توری سفید و زیبایی آغاز نمود. لباس هایی بسیار ساده به همراه کفشهایی زیبا و تخت. این طرح ها فرم های کلاسیک و طرح های ترکیبی داشتند. در ادامه لباس های متنوعی با فرم گشاد و تنگ، پارچه های طرح دار، توری مشکی، ترکیب خاکستری و مشکی و سفید و مشکی، قرمز،  فرم های کلاسیک و طرح های سنتی پارچه، پارچه های سنگ دوزی شده و تزئین شده با رنگ های متالیک مثل طلایی و نقره ای و نرم و روان دیده میشدند.

آنیسا هسیبوان طراح بنام اندونزیایی در هفته مد نیویورک ۲۰۱۷ بود که برای اولین بار توانست کلکسیونی کاملا باحجاب را روی صحنه ببرد و نظر منتقدان و ماطبان را به خود جلب کند. این شو در واقع دریچه ای بود برای ورود بسیاری از طراحان مسلمان و محجبه به دنیای مد و فشن. در ادامه عکسهایی از این مجموعه متفاوت را خواهیم دید.

 

 

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: