ترند های هفته مد پاریس ۲۰۱۸

پاریس، از شهرهایی است که هفته های مد زیادی در آن برگزار می شود. در هفته های مد که معمولا در اوایل هر فصل برپا می شود، ترندهایی که مشهورترین برندهای جهان روانه بازار می کنند، به نمایش در می آیند. اگر می خواهید بدانید که در هفته مد پاریس که برای تابستان ۲۰۱۸ طراحی شده، چه گذشت.

بلوزهای پاکت دار «Virgil Abloh» یکی از طراحان به نام آمریکایی، در فشن شوی لویی ویتون خود، مدل جدیدی از لباس را طراحی کرد. مدل این لباس طراحی ساده ای دارد، تنها خلاقیت آن جیبی ست که به شکل کیف روی لباس قرار می گیرد. کلکسیون او از پارچه های مختلف با تعداد زیادی جیب روی آنها طراحی شده اند. با پوشیدن این مدل لباس، دیگر نیازی به حمل کیف ندارید و به راحتی می توانید لوازم تان را در آنها جا دهید.

شلوارهای گشاد در فشن شو پاریس، دیگر خبری از شلوارهای تنگ نیست. الکساندر مک کوئین شلوارهایی را به نمایش گذاشت که بسیار گشاد بودند، به طوری که از اطراف روی کفش قرار می گرفتند. البته مدل این کفش ها به گونه ای ست که باید با کتانی پوشیده شود.

پیراهن های سایز بزرگ پیراهن های بزرگ تر از سایز نیز از دیگر ترندهای فشن شو پاریس به شمار می روند. Marni، Loewe و JW Anderson از برندهایی هستند که این مد را برای تابستان ۲۰۱۸ معرفی کردند. این لباس ها با آستین هایی بلند و قواره ای گشاد، بسیار در تن راحت به نظر می رسند. البته برخی دیگر از برندها مانند مک کوئین برای روی آن نیز ژاکتی طراحی کردند.

روپوش مدل کیمونو روپوش های مدل کیمونو که در تن بسیاری از خانم ها می دیدیم، این بار برای آقایان طراحی شده اند. از این مدل ابتدا در فشن شوی میلان رونمایی شد، سپس در فشن شوهای پاریس به نمایش در آمد. این مدل روپوش ها به دلیل گشادی، با شلوارهای گشاد به زیبایی ست می شود.

بوت مدل کابوی تقریبا اکثر برندها در کلکسیون خود از بوت های مدل کابوی به گونه ای الهام گرفته اند. این بوت ها در فشن شوی پاریس، در رنگ های روشن طراحی شده اند و معمولا با شلوارهای راسته ست می شوند.

سبک کلاسیک اگر چه در فصل های اخیر، بیشتر لباس های ورزشی مد بود اما در فشن شو پاریس همه چیز تغییر کرد. سبکی که بیش از پیش در این مد جلب توجه می کند، سبکی کلاسیک و ظریف است. کت و شلواری به رنگ های کرم، قرمز، مشکی و کت هایی با دو ردیف دکمه… به مانکن ها ظاهری ظریف، شیک و مردانه بخشیده است.

پر ولنتینو از برندهایی ست که کلاه های مردانه زیادی را که با پر تزیین شده بود، روانه بازار کرد. به دنبال آن برندهای دیگر نیز از پر به عنوان یک عنصر زینتی در اکسسوری ها استفاده کردند. دیور و کیم جونز نیز از دیگر برندهایی هستند که بر مد شدن پر در اکسسوری های مردانه، نقش داشتند.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: