گزارشی از هفته مد پاریس ۲۰۱۹

هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹ از ۲۵ فوریه تا ۵ مارچ (۶ اسفند تا ۱۴ اسفند ۹۷) به مدت ۸ روز در یکی از مهم ترین مد و فشن دنیا یعنی قلب فرانسه برگزار شد تا طبق روال هر ساله برند ها و طراحان مشهور و مطرح جهانی هنر خود را برای پاییز پیش رو به نمایش بگذارد. جدا از حال و هوای فشن شو ها و کت واک بی نظیر مدل های گوناگون گویا فشن شو دیگری در خیابان های پاریس بر پا بود که مهمانان و شرکت کنندگان در این هفته مد در طول این هشت زیبا ترین و متنوع ترین استایل ها را به نمایش گذاشته و نمایی دیگر از ترند های خیابانی را برای دوست داران و دنبال کنند گان دنیای مد و فشن رونمایی کردند.

چندین ماه از هفته مد قبلی پاریس که در اوایل مهر ۹۷ برای ارائه کلکسیون های بهار و تابستان ۲۰۱۹ برگزار شد می گذرد ولی تنوع استایل ها و ترند هایی که در هفته مد اخیر پاریس شرکت کنندگان ارائه دادند همه را شگفت زده کرد؛ اتفاقی که در کنار آخرین طراحی های کارل لاگرفلد برای برند شنل، استایل های دهه ۸۰ میلادی برند Louis Vuitton و طرح های خیره کننده Miuccia Prada برای برند Miu Miu باز هم جلوه گر بود. این جا است که پای خلاقیت و سلیقه فعالان عرصه مد و فشن به میزان می آید که چطور آکن های مختلف برند های گوناگون را در کنار هم استایل می کنند و از خود یک اثر هنری متحرک به وجود می آورند. اگر تو هم کنجکاو شدی که در طول  هشت روز هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹ در خیابان های این شهر اروپایی چه اتفاقی افتاده است با منودلیار همراه باش چرا که می خواهم به بررسی تک تک روز های این رویداد مهم و همچنین استایل های خیابانی اش بپردازم.

روز اول هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

از همان اولین روز هفته مد پاریس تنوع در استایل های خیابانی دیده می شد ولی طرح هایی که از همه بیش تر احساس می شد طرح های گل دار و دامن های پر چین بود که در برخی موارد با شلوار نیز همراه می شد. ترکیب دامن های پرچین با شلوار های کلاسیک و تضاد زیبای آن ها نکته ای بود که در اولین روز این رویداد مهم به چشم می آمد و البته کیف های زین اسبی دیور!

روز دوم هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

استایل های خیابانی دومین روز از هفته مد پاریس بیش تر تم رسمی و گاهی اسپرت به خود گرفت: استایل های چرمی، استایل های لایه لایه ترکیبی فاستونی و جین و البته استایل های تک رنگ مانند استایل های تماماً مشکی یا تماماً قرمز.

روز سوم هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

در استایل های خیابانی سومین روز این هفته مد تنوع طرح ها و نقش ها بیش تر از هر چیزی جلوه گری می کرد. شلوار های پارچه ای از بالا گشاد با طرح های سنتی، پیراهن هایی با نقش های شلوغ و رنگ های متنوع شاد . البته اکسسوری های رنگارنگ که به استایل های نقش دار کمک زیادی کردند.

روز های چهارم تا ششم هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

در مدت این سه روز میانی هفته مد خیابان های پایتخت فرانسه میزان استایل های خیابانی متنوعی بود از پیراهن های زنانه زیبا گرفته تا بلوز های آستین پفی، کت های اورسایز چهار دکمه زمستانی و البته بوت های نوک تیز بلند که بیش تر تا بالای زانو می رسید.

روز هفتم هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

در هفتمین روز هفته مد پاریس شاهد شلوار های پارچه ای طرح دار از بالا گشاد و چین دار و البته شال و روسری که گویا به تازگی راه خود را به عنوان اکسسوری سر در دنیای مد و فشن باز کرده اند.

روز هشتم هفته مد پاریس پاییز ۲۰۱۹

در آخرین روز هفته مد پاریس شاهد استایل معروف و پر طرفدار مشکی – سفید و رنگ های شاد در میان استایل هایی بودی که مهمانان و شرکت کنندگان این رویداد مهم دنیای مد کرده بودند.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: