صفحه اصلی آرشیو هفته مُد تهران پایان ارسال طرح های تصویری نهایی طراحان به دبیرخانه رویداد هفته مد تهران | ز.ب ۱۴۰۰

پایان ارسال طرح های تصویری نهایی طراحان به دبیرخانه رویداد هفته مد تهران | ز.ب ۱۴۰۰

 

به شما تبریک می گوئیم که از برگزیدگان هفته مُد تهران هستید. قصد ما از تدارک این مرحله پائین آوردن هزینه شما و هدفمندتر کردن رویداد است. بر اساس قوانین کلیه طرح های ارائه شده در هفته مُد تهران پیش از نمایش باید به تأیید مراجع قانونی مرتبط برسد. این موضوع به این معنا نیست که خلاقیت شما نادیده گرفته می شود بلکه تنها به برخی موارد خاص (به طور مثال استفاده از نشان های نژادپرستانه، غیراخلاقی، شعارهای قومی و…) اجازه حضور در رویداد داده نمی شود. منظور از طرح های تصویری هر کدام از موارد زیر است:

  1. اسکچ های نهایی کلکسیون، بارت ها یا شارت های شما
  2. اگر نمونه شما دوخته شده است، تصاویری از تمامی طرح هایی که قصد ارائه آن را در رویداد دارید

در ارسال این تصاویر به یاد داشته باشید که می بایست ویژگی های طرح ارائه شده مشخص باشد. اگر تصاویر ارسال شما کیفیت مناسبی نداشته باشد با شما برای اصلاح موارد در مهلت تعیین شده تماس گرفته خواهد شد. همچنین موارد فوق باید شامل همه طرح هایی باشد که قصد ارائه آنها را در هفته مُد تهران دارید و پس از این تاریخ امکان دریافت طرح های جدید نداریم. برای آنکه از برنامه زمانبندی جلو بیافتید توصیه می کنیم تصاویر ارسالی تان از نمونه های دوخته شده باشد. عدم ارسال طرح ها در این مرحله و در مهلت ۱۰ روزه از تاریخ امروز برای ما به این معناست که شما تمایلی برای ادامه حضور در رویداد را ندارید. نتایج نهایی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲تاریخ اعلام نمونه های تأیید شده اعلام خواهد شد. این آمادگی را داشته باشید که ممکن است برخی طرح های شما تأیید نشود و یا نیاز به اصلاحاتی داشته باشد.

برای ارسال تصاویر نمونه ها، هم می توانید به طور حضوری اصل فایل های تصاویر را تحویل دبیرخانه بدهید و هم از طریق فرم زیر اقدام به ارسال کنید:

این رویداد تمام شده است

تاریخ

1399 اسفند ی
منقضی شده است!

زمان

00:00 - 00:00
بارکد QR

دیدگاه ها بسته شده است