صفحه اصلی آرشیو هفته مُد تهران شروع اعلام لیست میهمانان | م.ب ۱۴۰۰

شروع اعلام لیست میهمانان | م.ب ۱۴۰۰

 

بر اساس قوانین و مقررات هفته مُد تهران در بخش ویژه نمایش متقاضیان برگزیده می بایست حداقل ۱۵ روز قبل از برگزاری رویداد لیست میهمانان (شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه) خود را به دبیرخانه رویداد معرفی کنند. وظیفه دعوت از میهمانانی که توسط متقاضی معرفی می شوند به عهده خود متقاضی است، اما هفته مُد تهران تا حد ممکن در اطلاع رسانی دعوت میهمانان به متقاضی کمک می کند. همچنین متقاضی باید میهمانان رویداد را از برخی قوانین ویژه رویداد مطلع کند. به طور مثال در مواردی که اعلام می شود تصویربرداری از رویداد مجاز نیست و میهمانان باید پیش از ورود به سالن محل رویداد هر نوع ابزاری که با استفاده از آن امکان تصویربرداری وجود دارد را تحویل بدهند، به علاوه بدیهی است که قوانین جاری کشور در محل رویداد توسط میهمانان حتماً می بایست اجرا شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در این زمینه تعهدات آن بر عهده متقاضی است. اگرچه متقاضی برگزیده بر اساس سیاست ها و الویت های خود مجاز به دعوت از هر میهمانی است اما هفته مُد تهران پیشنهاد می دهد که مشتریان دائمی، خریداران عمده، دست اندرکاران بازار تجارت و صنایع مرتبط با مُد، مشتریان حرفه ای مُد، اصحاب رسانه (روزنامه نگاران مرتبط و بلاگرهای متخصص و خوشنام) الویت داشته باشند.

تعداد میهمانان مدعو پیش از رویداد به متقاضی اعلام می شود. تعداد میهمانان رویداد بر اساس گنجایش سالن محل برگزاری تعیین می شود. از این میزان ۷۰ درصد گنجایش به طور کامل در اختیار متقاضی و ۳۰ درصد گنجایش سالن در اختیار رویداد هفته مُد تهران خواهد بود که شامل ۱۰ جایگاه در ردیف اول است.

برای حضور در بخش ویژه نمایش هفته مُد تهران همراه داشتن دعوتنامه مخصوص الزامی است و در صورتی که این دعوتنامه همراه میهمانان نباشد از ورود ایشان به سالن جلوگیری می شود لذا پیشنهاد می شود تا حد ممکن لیست میهمان زودتر اعلام شود تا مشکلی از این ناحیه به وجود نیاید. اگر لیستی از مدعوین تا موعد تعیین شده ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ توسط متقاضی اعلام نشود هفته مُد تهران علاوه بر ۳۰ درصد ظرفیت، تا حد ممکن ظرفیت سالن را تکمیل خواهد نمود.

این رویداد تمام شده است

تاریخ

1400 خرداد چ
منقضی شده است!

زمان

00:00 - 00:00
بارکد QR

دیدگاه ها بسته شده است