هفته مد مردان میلان ۲۰۲۰

دومنیکو دولچه و استفانو گابانا کالکشن جدید خود را در یک بهشت استوایی برگزار کردند: فضایی غرق در نور و رنگ، میوه ها و جانوران مختلف و کفپوشی با طرح جانوری. مجموعه بهار ۲۰۲۰ دولچه اند گابانا، شمایل یک مرد جوان سیسیلی است در حال گشت و گذار در آمازون. بارانی های بلند، نقوش جانوری، شلوارک های سافاری و شلوارهای لوز فیت با کمرِ پهن از مشخصه های این کالکشن بود.

Versace

شوی ورساچه یکی از زیباترین ها بود. فضایی مملو از گل ها و گیاهان صورتی رنگ و دکوری که با یک اتومبیل لوکس تزئین شده بود زیرا دوناتلا ورساچه معتقد است «وقتی مردها، مرد می شوند اولین چیزی که آرزوی داشتنش را دارند یک اتومبیل است.» کالکشن بهار ۲۰۲۰ ورساچه با الهام از آرشیو این برند، از کت های دورنگ، چرم براق و استایل دهه ۹۰ مردان امریکایی تشکیل شده بود.

Etro

اگر با اترو آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این برند قدیمی ایتالیایی با نقش و رنگ درآمیخته است و عناصری از اقلیم های گوناگون را به هم پیوند می زند. مجموعه جدید اترو با عنوان «افسانه بیابان» از پانچوهای رنگارنگ، لباس هایی با تن خور آزاد و صندل های مردانه تشکیل شده است و مانند همیشه انواع پترن های ریز و درشت به زیبایی بر پارچه ها نقش بسته اند.

Emporio Armani

اگر تصور می کنید دوران اسنیکرهای بدقواره و لباس های گشاد به پایان رسیده است آرمانی مانند شما فکر نمی کند. ویژگی شاخص مجموعه جدید امپوریو آرمانی، لباس هایی شبیه به چتر نجات و تسمه های نظامی بود و در میان رنگ های تیره همیشگی آرمانی، کت های فیت و شلوارهای لوز فیت، توناژهای خیره کننده ای از صورتی و سرخابی نیز به چشم می خورد

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: