ورساچه در هفته مد میلان ۲۰۱۹

دوناتلا ورساچه” طراح و مالک بخشی از برند ورساچه، در آخرین اجرای کت واک خود که در هفته مد میلان بود با لباس های بهار سال ۲۰۱۹ روی صحنه رفت. او در این کت واک از مدل های معروفی از جمله جی جی و بلا (خواهران حدید) و همچنین ایرینا شایک نیز استفاده کرد. در آخر برگزاری این اجرا بعد از مکس کوتاهی “Sharon harlow” که مدل معروف دهه ۹۰ میلادی بود، به روی صحنه آمد.

مجموعه بهار سال ۲۰۱۹ ورساچه بیش تر از لباس های چسبان با پارچه های تور تشکیل شده بود. طرح این پارچه ها بیشتر حریر گل دار بود و رنگ های شاد و نئونی در کنار رنگ مشکی بسیار دیده می شد.

گروه دیگری از لباس ها که در این مجموعه از برند ورساچه دیده می شد، استفاده از پارچه های چرم بود با طرح هندسی و خطوطی که قدرت دختران را نشان می داد. در این مجموعه ژاکت های چرم با دامن های طرح پوست مار به خوبی بر تن مدل ها استایل شده بودند. طرح های پوست حیوانات حسابی مد هستند و در همین پاییز و زمستان پیش رو نیز آن ها را بیش تر دیده می شد.

در هفته مد نیویورک و لندن هم دیده شد که پارچه های ساتن براق و توری صحنه امسال را در دستان شان گرفته اند؛ ورساچه هم از این غافله مستثنی نیست و در مجموعه لباس های شب این برند پارچه های ساتن با جزییات طلایی رنگ کاملا به چشم می خورد. طرح روسری های شلوغ، گلدار و حریری مواردی هستند که مثل همیشه در کت واک ورساچه قابل مشاهده بود.

ترند بعدی سال آینده که در طی این هفته های مد شاهد آن بودیم استفاده از چین در قسمت پایین لباس ها به خصوص شلوار بود که در برند ورساچه هم آن را دیدیم.

مطالعه این مطالب هم پیشنهاد می شود: